Consultanta in afaceri
Planuri de afaceri studii de fezabilitate a proiectelor de investitii
Fuziuni sau achizitii asistenta in derularea acestor tranzactii
Consultanta fiscala
Analiza diagnostic a intreprinderii
Restructurarea intreprinderilor
Managementul proiectelor
Managementul averii si consultanta financiara
Planuri de afaceri / Studii de fezabilitate a proiectelor de investitii

evaluation

Un intreprinzator in procesul infiintarii unei noi afaceri sau un manager care incearca sa dezvolte afacerea pe care o conduce trebuie sa gaseasca raspunsuri la multe intrebari cum ar fi:

  • care este cea mai potrivita structura a afacerii?cumparam o noua afacere sau o dezvoltam prin forte proprii?
  • fuzionam cu un partener (furnizor/client) sau cu o alta afacere?
  • asigurarea cu personal: angajare sau inchiriere de personal? Care sunt costurile cu personalul?
  • care sunt modalitatile de remunerare a managerilor? Care sunt criteriile de performanta: rata rentabilitatii afacerii, productivitatea muncii, evolutia costurilor, etc.?
  • care sunt optiunile de finantare a afacerii?
  • care ar fi banca care s-ar potrivi cel mai bine intentiilor mele?
  • asigurarea cu materii prime?
  • detin suficiente informatii despre piata pe care actionez?
  • planificarea strategica/intocmirea bugetelor?
  • managementul cash-flowlui? Planificarea financiara a afacerii?
  • care sunt impozitele si taxele care afecteaza afacerea?

Cu siguranta, dezvoltarea pe termen lung si profitabilitatea firmei depind de existenta unei planificari strategice a afacerii.

Prin planul de afaceri se vizeaza in principal reglarea proceselor economice cum ar fi:  optimizarea strategica a resurselor umane si a resurselor tehnologice utilizate pentru obtinerea unei eficiente ridicate, optimizarea si planificarea impozitelor si taxelor care afecteaza afacerea, optimizarea fluxurilor financiare si adecvarea structurii capitalului, reducerea riscurilor si pozitionarea fata de concurenta, etc.

In conducerea activitatii de consultanta urmarim intotdeauna sa atingem o intelegere cat mai completa a specificului afacerii si sa asiguram o diagnosticare corecta a problemelor, fara prejudecati si fara supozitii, doar dupa o riguroasa analiza a afacerii si o identificare precisa a factorilor care afecteaza negativ profitabilitatea companiei.